Публікація:
Бренд-менеджмент як фактор успіху

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент, національний бренд, туристичний брендинг, аналіз існуючих дизайнів і брендів, брендова архітектура, корпоративний дизайн

Бібліографічний опис

Дорогін М. С. Бренд-менеджмент як фактор успіху [Електронний ресурс] / М. С. Дорогін, О. П. Косенко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 314-317.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в