Публікація: Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент"
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
На сучасному етапі реклама перетворилася в окремий вид діяльності - рекламний бізнес. Запорукою його успіху, як і будь-якого іншого виду діяльності, є професійне управління. Стосовно до реклами таке управління можна визначити як рекламний менеджмент, що є головним чинником розвитку та ефективності реклами. Метою курсу є - знайомство майбутніх фахівців з основами теорії рекламного менеджменту, вивчення навичок і інструментальних засобів проведення досліджень, надання знань про методи й технології підготовки та організації рекламних кампаній, розкриття матеріалу, що торкається всіх аспектів
управління сферою сучасної реклами. Завданнями курсу є: – вивчення основних напрямків рекламної діяльності підприємства; – оволодіння психологічними основами реклами; – освоєння методики планування рекламної кампанії; – вивчення специфіки рекламних досліджень на різних етапах кампанії; – відпрацювання вміння визначати цільову аудиторію реклами, розробляти
концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії; – оволодіння навичками створення ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; – набуття вмінь аналізу ефективності реклами. Самостійна робота покликана поглибити і закріпити знання та навички, отримані здобувачами у ході аудиторних занять, виробити вміння вести активний пошук нових знань, працювати з навчальною, науковою та методичною літературою і правовими актами. Самостійна робота сприяє виробленню у здобувачів таких якостей як організованість, ретельність, творчість, винахідливість, оптимальне планування та використання свого робочого часу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад. Т.В. Романчик : Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 21 с.