Публікація:
Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

На сучасному етапі реклама перетворилася в окремий вид діяльності - рекламний бізнес. Запорукою його успіху, як і будь-якого іншого виду діяльності, є професійне управління. Стосовно до реклами таке управління можна визначити як рекламний менеджмент, що є головним чинником розвитку та ефективності реклами. Метою курсу є - знайомство майбутніх фахівців з основами теорії рекламного менеджменту, вивчення навичок і інструментальних засобів проведення досліджень, надання знань про методи й технології підготовки та організації рекламних кампаній, розкриття матеріалу, що торкається всіх аспектів управління сферою сучасної реклами. Завданнями курсу є: – вивчення основних напрямків рекламної діяльності підприємства; – оволодіння психологічними основами реклами; – освоєння методики планування рекламної кампанії; – вивчення специфіки рекламних досліджень на різних етапах кампанії; – відпрацювання вміння визначати цільову аудиторію реклами, розробляти концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії; – оволодіння навичками створення ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; – набуття вмінь аналізу ефективності реклами. Самостійна робота покликана поглибити і закріпити знання та навички, отримані здобувачами у ході аудиторних занять, виробити вміння вести активний пошук нових знань, працювати з навчальною, науковою та методичною літературою і правовими актами. Самостійна робота сприяє виробленню у здобувачів таких якостей як організованість, ретельність, творчість, винахідливість, оптимальне планування та використання свого робочого часу.

Опис

Бібліографічний опис

Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад. Т.В. Романчик : Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 21 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в