Публікація:
Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент"

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned2023-12-08T10:28:13Z
dc.date.available2023-12-08T10:28:13Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractНа сучасному етапі реклама перетворилася в окремий вид діяльності - рекламний бізнес. Запорукою його успіху, як і будь-якого іншого виду діяльності, є професійне управління. Стосовно до реклами таке управління можна визначити як рекламний менеджмент, що є головним чинником розвитку та ефективності реклами. Метою курсу є - знайомство майбутніх фахівців з основами теорії рекламного менеджменту, вивчення навичок і інструментальних засобів проведення досліджень, надання знань про методи й технології підготовки та організації рекламних кампаній, розкриття матеріалу, що торкається всіх аспектів управління сферою сучасної реклами. Завданнями курсу є: – вивчення основних напрямків рекламної діяльності підприємства; – оволодіння психологічними основами реклами; – освоєння методики планування рекламної кампанії; – вивчення специфіки рекламних досліджень на різних етапах кампанії; – відпрацювання вміння визначати цільову аудиторію реклами, розробляти концепцію рекламованого товару, стратегію і тактику рекламної кампанії; – оволодіння навичками створення ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; – набуття вмінь аналізу ефективності реклами. Самостійна робота покликана поглибити і закріпити знання та навички, отримані здобувачами у ході аудиторних занять, виробити вміння вести активний пошук нових знань, працювати з навчальною, науковою та методичною літературою і правовими актами. Самостійна робота сприяє виробленню у здобувачів таких якостей як організованість, ретельність, творчість, винахідливість, оптимальне планування та використання свого робочого часу.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Електронний ресурс] : для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад. Т.В. Романчик : Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 21 с.
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71634
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectсамостійна робота
dc.subjectрекламний менеджмент
dc.subjectреклама
dc.subjectрекламний бізнес
dc.titleМетодичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Рекламний менеджмент"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Reklamnyi_menedzhment.pdf
Розмір:
502.13 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: