Публікація: Формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону
Дата
2013
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Анотація
У статті розглянуто ситуацію формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону, розвиток їх структури, проаналізовано підходи до формування кадрового складу маркетингових підрозділів та динаміку їх розвитку, визначені тенденції щодо подальших напрямків вдосконалення маркетингу та виявлені ніші для перспективного розвитку маркетингу у Харківському регіоні.
The article deals with the situation forming marketing departments in enterprises of Kharkov region, the development of structure analysis approaches to staffing marketing departments and the dynamics of their development trends identified areas for further improvement of marketing and found a niche for the future of marketing in the Kharkiv region.
The article deals with the situation forming marketing departments in enterprises of Kharkov region, the development of structure analysis approaches to staffing marketing departments and the dynamics of their development trends identified areas for further improvement of marketing and found a niche for the future of marketing in the Kharkiv region.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові підрозділи, підприємства, кадровий склад, marketing, marketing departments, business, personal structure
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону / Д. В. Райко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2013. – № 30. – С. 188-198.