Publication: Формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Abstract
У статті розглянуто ситуацію формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону, розвиток їх структури, проаналізовано підходи до формування кадрового складу маркетингових підрозділів та динаміку їх розвитку, визначені тенденції щодо подальших напрямків вдосконалення маркетингу та виявлені ніші для перспективного розвитку маркетингу у Харківському регіоні.
The article deals with the situation forming marketing departments in enterprises of Kharkov region, the development of structure analysis approaches to staffing marketing departments and the dynamics of their development trends identified areas for further improvement of marketing and found a niche for the future of marketing in the Kharkiv region.
The article deals with the situation forming marketing departments in enterprises of Kharkov region, the development of structure analysis approaches to staffing marketing departments and the dynamics of their development trends identified areas for further improvement of marketing and found a niche for the future of marketing in the Kharkiv region.
Description
Citation
Райко Д. В. Формування маркетингових підрозділів на підприємствах Харківського регіону / Д. В. Райко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Київ : КНЕУ ім. В. Гетьмана, 2013. – № 30. – С. 188-198.