Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг"

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Цілями дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є формування у здобувачів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття відповідних компетенцій впровадження та використання маркетингу в підприємствах з соціально-етичного аспекту. Завданнями вивчення дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є засвоєння і закріплення отриманих теоретичних знань і здобуття навичок ухвалення рішень по всіх аспектах комерційної діяльності фірм. Предметом дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є вивчення теорії, методики та практики управління соціально-етичним маркетингом на ринку споживчих товарів, товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики, політики в області персоналу в комплексі маркетингу підприємств, та сфери торгівлі.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, практичні заняття, соціально-етичний маркетинг, маркетинг, індивідуальне завдання, маркетингова діяльність

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого рівня здобуття вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад.: Косенко О. П. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 12 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78503

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в