Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг"

dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівна
dc.date.accessioned2024-06-20T07:33:30Z
dc.date.available2024-06-20T07:33:30Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractЦілями дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є формування у здобувачів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття відповідних компетенцій впровадження та використання маркетингу в підприємствах з соціально-етичного аспекту. Завданнями вивчення дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є засвоєння і закріплення отриманих теоретичних знань і здобуття навичок ухвалення рішень по всіх аспектах комерційної діяльності фірм. Предметом дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" є вивчення теорії, методики та практики управління соціально-етичним маркетингом на ринку споживчих товарів, товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики, політики в області персоналу в комплексі маркетингу підприємств, та сфери торгівлі.
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого рівня здобуття вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад.: Косенко О. П. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 12 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78503
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78503
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectметодичні вказівки
dc.subjectпрактичні заняття
dc.subjectсоціально-етичний маркетинг
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectіндивідуальне завдання
dc.subjectмаркетингова діяльність
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять та виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Соціально-етичний маркетинг"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2024_Sotsialno_etychnyi.pdf
Розмір:
177.36 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: