Публікація: Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств
Дата
2021
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Центр фінансово-економічних наукових досліджень
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегія, маркетинг, маркетингове стратегічне планування, стратегічні господарські підрозділи, ринки збуту, сегментування
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств / О. М. Кітченко, А. С. Кірч // Економіка, фінанси, облік, управління та право: проблеми, тенденції, досягнення = Economics, finance, accounting, management and law: problems, trends, achievements : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., 9 листопада 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2. – Полтава : ЦФЕНД, 2021. – С. 29-30.