Публікація:
Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств

dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorКірч, А. С.uk
dc.date.accessioned2023-01-18T16:56:24Z
dc.date.available2023-01-18T16:56:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКітченко О. М. Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств / О. М. Кітченко, А. С. Кірч // Економіка, фінанси, облік, управління та право: проблеми, тенденції, досягнення = Economics, finance, accounting, management and law: problems, trends, achievements : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., 9 листопада 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2. – Полтава : ЦФЕНД, 2021. – С. 29-30.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61390
dc.language.isouk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових дослідженьuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингове стратегічне плануванняuk
dc.subjectстратегічні господарські підрозділиuk
dc.subjectринки збутуuk
dc.subjectсегментуванняuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємствuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Kitchenko_Formuvannia_marketynhovoi_stratehii_2021.pdf
Розмір:
259.81 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: