Публікація:
Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2014

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В статті розглянуто значення виставок як ефективного маркетингового інструменту практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату, визначено можливості які надає підприємству участь у виставках.
In article value of exhibitions as effective marketing instrument of practical realization of the market purposes of the enterprise for achievement of commercial result is considered, are defined opportunities which are given to the enterprise by participation in exhibitions.

Опис

Ключові слова

національна економіка, комерційні підприємства, інтегровані маркетингові комунікації, презентації, особисті контакти, exhibition, marketing communications, presentation, personal contacts are integrated

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Виставка як ефективний засіб маркетингової діяльності підприємства /О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 32 (1075). – С. 188-193.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в