Публікація:
Матриці як інструмент прийняття стратегічних управлінських рішень

dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславнаuk
dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.date.accessioned2022-11-18T15:00:25Z
dc.date.available2022-11-18T15:00:25Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ статті розглянуто найбільш відомі матриці, які застосовуються в стратегічному маркетингу при формуванні маркетингових стратегій на різних рівнях стратегічної піраміди підприємства. Проаналізовано їх переваги та недоліки. Показано, що маркетингова стратегія змушує організацію оцінювати свої сильні і слабкі сторони з погляду конкурентів, можливостей і загроз в навколишньому середовищі. Запропоновано заходи управлінського характеру щодо кращого вибору маркетингової стратегії на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены наиболее известные матрицы, которые применяются в стратегическом маркетинге при формировании маркетинговых стратегий на различных уровнях стратегической пирамиды предприятия. Проанализированы их преимущества и недостатки. Показано, что маркетинговая стратегия заставляет организацию оценивать свои сильные и слабые стороны с точки зрения конкурентов, возможностей и угроз в окружающей среде. Предложены меры управленческого характера по лучшему выбору маркетинговой стратегии на предприятии.ru
dc.description.abstractThe article considers the most famous matrices that are used in strategic marketing in the formation of marketing strategies at various levels of the enterprise’s strategic pyramid. The chronology of the most famous and used in marketing matrices is given. Their advantages and disadvantages are analyzed. It is shown that the marketing strategy forces the organization to evaluate its strengths and weaknesses in terms of competitors, opportunities and threats in the environment. Knowledge of various marketing strategies of enterprises and the ability to effectively formulate and apply them in practical activities will improve the effectiveness of marketing activities of the enterprise. Management measures are proposed for the best choice of marketing strategies in the enterpriseen
dc.identifier.citationЛітвиненко М. В. Матриці як інструмент прийняття стратегічних управлінських рішень [Електронний ресурс] / М. В. Літвиненко, С. Е. Кучіна // Е-КОНОМІКА = E-CONOMICS : електрон. зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 1 (3). – С. 47-52. – URL: http://e-conomics.hpi.kh.ua/index.php/journal/article/view/51, вільний (дата звернення 18.11.2022 р.).uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7619-4361
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59363
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectматрицяuk
dc.subjectстратегічні бізнес-одиниціuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectпортфель бізнесу підприємстваuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectматрицаru
dc.subjectстратегические бизнес-единицыru
dc.subjectстратегияru
dc.subjectпортфель бизнеса предприятияru
dc.subjectрынокru
dc.subjectбизнесru
dc.subjectmatrixen
dc.subjectstrategic business uniten
dc.subjectstrategyen
dc.subjectbusiness portfolioen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmarketen
dc.subjectbusinessen
dc.titleМатриці як інструмент прийняття стратегічних управлінських рішеньuk
dc.title.alternativeМатрицы как инструмент для принятия стратегических управленческих решенийru
dc.title.alternativeMatrices as a tool for making strategic management decisionsen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication8ad2604c-9899-475f-a92d-de8b8c1c59d0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
E-CONOMICS_2019_1_ Litvynenko_Matrytsi_yak_instrument.pdf
Розмір:
283 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: