Публікація:
Реклама в міжнародному маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що здійснення реклами на зовнішніх ринках є однією з найбільш складних проблем реалізації міжнародного маркетингу. Це обумовлено тим, що є значні відмінності між окремими країнами, які суттєво впливають на можливості здійснення рекламної діяльності.

Опис

Бібліографічний опис

Реклама в міжнародному маркетингу / І. О. Новік [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 208-211.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в