Публікація: Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Луцький національний технічний університет
Анотація
У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.
Опис
Ключові слова
переваги конкурентні, ефект синергетичний, підприємство машинобудівне, планування стратегічне, система збалансованих показників, управління якістю, реінжиніринг, бізнес-процес, аутсорсінг, формування місії, сегментація ринку, споживачі, marketing, competitive edges, synergistically effect, competition-synergistically benchmarking, machine-building enterprises
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економічні науки : зб. наук. праць. Сер. : Економіка та менеджмент. – Луцьк : ЛНТУ, 2012. – Вип. 9 (34), ч. 2. – С. 10-23.