Публікація:
Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Луцький національний технічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.

Опис

Ключові слова

переваги конкурентні, ефект синергетичний, підприємство машинобудівне, планування стратегічне, система збалансованих показників, управління якістю, реінжиніринг, бізнес-процес, аутсорсінг, формування місії, сегментація ринку, споживачі, marketing, competitive edges, synergistically effect, competition-synergistically benchmarking, machine-building enterprises

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економічні науки : зб. наук. праць. Сер. : Економіка та менеджмент. – Луцьк : ЛНТУ, 2012. – Вип. 9 (34), ч. 2. – С. 10-23.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в