Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Луцький національний технічний університет

Анотація

У статті розглядаються питання формування стратегічної політики маркетингу в галузі створення та використання конкурентних переваг машинобудівного підприємства на засадах бенчмаркінгу. Розроблено механізм проведення бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропонована нова концепція бенчмаркінгу конкурентно-синергетичний бенчмаркінг.
In the article are examined question of forming of strategic politics of marketing in industry of creation and use of competitive edges of machine-building enterprise on principles of benchmarking. The mechanism of realization of benchmarking of competitive edges is worked out. Offered new conception of benchmarking - competition-sinergistical benchmarking.

Опис

Ключові слова

переваги конкурентні, ефект синергетичний, підприємство машинобудівне, планування стратегічне, система збалансованих показників, управління якістю, реінжиніринг, бізнес-процес, аутсорсінг, формування місії, сегментація ринку, споживачі, marketing, competitive edges, synergistically effect, competition-synergistically benchmarking, machine-building enterprises

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Моделювання стратегічної політики маркетингу конкурентоспроможності на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економічні науки : зб. наук. праць. Сер. : Економіка та менеджмент. – Луцьк : ЛНТУ, 2012. – Вип. 9 (34), ч. 2. – С. 10-23.