Публікація: Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Доведено, що внутрішній бенчмаркінг є чудовим методом розвинути цю програму і навчити персонал нею користуватися. Цей підхід дуже ефективний в організаціях, що мають велику кількість ділових підрозділів і (або) що працюють відносно автономно і зайнятих схожою діяльністю.
Опис
Ключові слова
промислові підприємства, маркетинг, конкурентні переваги
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва, А. А. Виниченко // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти, 21-22 травня 2020 р. : у 2 ч. Ч. 1 / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. – Електрон. текст. дані. – Рівне, 2020. – С. 522-524. – URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/18488/, вільний (дата звернення 04.09.2020 р.).