Публікація:
Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У навчальному посібнику викладення матеріалу здійснено на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу, з метою формування у студента комплексних знань щодо сутності і змісту маркетингу як філософії підприємництва в ринкових умовах. Особлива увага відводиться дослідженню транспортного ринку, наводяться основні відмінності між ринками товарів і транспортних послуг. Для самостійного вивчення та закріплення навчального матеріалу до кожної теми складено контрольні питання і практичні завдання, до кожного модулю – тестові завдання. Посібник призначено для студентів, що навчаються за напрямом "Електромеханіка" (професійна спрямованість – "Електричні системи і комплекси транспортних засобів") і може бути використано при викладанні дисципліни "Транспортний маркетинг" для інших напрямів підготовки, а також менеджерами-економістами та фахівцями, які займаються маркетинговою діяльністю на транспортному ринку.

Опис

Бібліографічний опис

Лаврова Ю. В. Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку : навч. посібник / Ю. В. Лаврова, Д. А. Горовий, І. А. Касатонова ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2014. – 354 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в