Публікація:
Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку

dc.contributor.authorЛаврова, Юлія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorГоровий, Дмитро Анатолійовичuk
dc.contributor.authorКасатонова, І. А.uk
dc.date.accessioned2018-11-08T10:14:04Z
dc.date.available2018-11-08T10:14:04Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладення матеріалу здійснено на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу, з метою формування у студента комплексних знань щодо сутності і змісту маркетингу як філософії підприємництва в ринкових умовах. Особлива увага відводиться дослідженню транспортного ринку, наводяться основні відмінності між ринками товарів і транспортних послуг. Для самостійного вивчення та закріплення навчального матеріалу до кожної теми складено контрольні питання і практичні завдання, до кожного модулю – тестові завдання. Посібник призначено для студентів, що навчаються за напрямом "Електромеханіка" (професійна спрямованість – "Електричні системи і комплекси транспортних засобів") і може бути використано при викладанні дисципліни "Транспортний маркетинг" для інших напрямів підготовки, а також менеджерами-економістами та фахівцями, які займаються маркетинговою діяльністю на транспортному ринку.uk
dc.identifier.citationЛаврова Ю. В. Маркетингова діяльність підприємств транспортного ринку : навч. посібник / Ю. В. Лаврова, Д. А. Горовий, І. А. Касатонова ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2014. – 354 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-303-522-2
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38327
dc.language.isouk
dc.publisherХарківський національний автомобільно-дорожній університетuk
dc.subjectтранспортний ринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвиди маркетингуuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectцільовий маркетингuk
dc.subjectмодель поведінки покупцівuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectавтосервісні підприємстваuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk
dc.subjectмарки товарівuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectтранспортні послугиuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk
dc.subjectтарифи транспортніuk
dc.subjectполітика комунікаційuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectполітика розподілу підприємстваuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectзбутова логістикаuk
dc.subjectмаркетинговий планuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectцінові стратегіїuk
dc.subjectтоварні стратегіїuk
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk
dc.subjectстратегії розподілу продукціїuk
dc.titleМаркетингова діяльність підприємств транспортного ринкуuk
dc.typeBooken
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery97f62b9b-8b48-4211-8280-57089d6c67de

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Book_2014_Lavrova_Market_diialnist.pdf
Розмір:
3.05 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: