Публікація:
Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україні

dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславнаuk
dc.contributor.authorБережна, Юлія Андріївнаuk
dc.contributor.authorЛітвиненко, Олександра Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2018-01-17T07:59:38Z
dc.date.available2018-01-17T07:59:38Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractМіжнародний маркетинг – особливий комплекс заходів з реалізації товарів і послуг за межами своєї країни. Мова тут йде про міжнародні фірми, сферу виробничої і комерційної діяльності, що поширюється на закордонні держави і характеризується наявністю філій і дочірніх компаній, технологічним кооперуванням та спеціалізацією, спільністю ресурсної бази, централізацією управління та підконтрольністю. Розглянуто основні проблеми міжнародного маркетингу та перспективи для впровадження його головних принципів в національній системі розвитку. Зазначено, що на даному етапі в нашій країні існує ряд передумов для успішного переходу до міжнародних стандартів діяльності та функціонування в області маркетингу.uk
dc.description.abstractInternational marketing – a special set of activities for the sale of goods and services outside of their country. This is the case of international firms, the sphere of industrial and commercial activity that extends to foreign states and is characterized by the presence of affiliates and subsidiaries, technological cooperation and specialization, a community of resource base, centralization of management and control. The main problems of international marketing and prospects for the implementation of its main principles in the national development system of this sphere, it should be noted that at this stage in our country there is a number of prerequisites for the successful transition to international standards of operation and functioning in the field of marketing.en
dc.identifier.citationЛітвиненко М. В. Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україні / М. В. Літвиненко, Ю. А. Бережна, О. О. Літвиненко // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 45 (1266). – С. 64-67.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33911
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectфірмиuk
dc.subjectміжнародні фірмиuk
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectfirmen
dc.titleМіжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україніuk
dc.title.alternativeInternational Marketing – Problems and Prospects of Development in Ukraineen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2017_45_Litvynenko_Mizhnarodnyi_marketynh.pdf
Розмір:
280.96 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: