Публікація:
Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

кінцевий споживач, посередники, право ексклюзивного збуту, стимулювання збуту

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства / С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 392.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в