Публікація:
Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства

dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївнаuk
dc.date.accessioned2019-12-09T13:18:41Z
dc.date.available2019-12-09T13:18:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЧернобровкіна С. В. Стратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємства / С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 392.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43219
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectкінцевий споживачuk
dc.subjectпосередникиuk
dc.subjectправо ексклюзивного збутуuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.titleСтратегічні комунікаційні напрями просування продукції підприємстваuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationa1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverya1944803-3b11-49bf-ba60-a03fae66da82

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
MicroCAD_2019_Chernobrovkina_Stratehichni_komunikatsii.pdf
Розмір:
229.84 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: