Публікація:
Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю

dc.contributor.authorЄгурнова, Д. С.
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївна
dc.date.accessioned2024-03-14T17:12:54Z
dc.date.available2024-03-14T17:12:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЄгурнова Д. С. Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю / Д. С. Єгурнова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 184.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75542
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectповедінка споживачів
dc.subjectпродукт
dc.subjectпсихологічний аспект
dc.subjectкогнітивні процеси людини
dc.subjectувага
dc.subjectсприйняття
dc.subjectвідчуття
dc.subjectмодель AlDМA
dc.titleВзаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Yehurnova_Vzaiemozviazok_ekonomichnykh_2018.pdf
Розмір:
502.49 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: