Публікація:
Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті"

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївна
dc.date.accessioned2024-01-04T19:34:42Z
dc.date.available2024-01-04T19:34:42Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractДані методичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять. Методичні рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання є частиною навчально-методичного комплексу дисципліни.
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 36 с.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72600
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectкризовий маркетинг
dc.subjectпревентивний антикризовий маркетинг
dc.subjectпосткризовий маркетинг
dc.subjectменеджмент
dc.subjectкриза
dc.subjectметодичні рекомендації
dc.titleМетодичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті"
dc.typeLearning Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Marketynh_v_antykryzovomu_menedzhmenti.pdf
Розмір:
432.13 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: