Публікація: Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ФОП Глушко О. І.
Анотація
Опис
Ключові слова
первинна інформація, засоби візуалізації, рекламна психологія, цільова аудиторія
Бібліографічний опис
Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.