Публікація:
Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ФОП Глушко О. І.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Атаманюкова О. Фактори впливу реклами на формування свідомості споживачів при виборі бренду / О. Атаманюкова, Д. В. Райко // Молодь опановує маркетинг : зб. матеріалів Всеукр. міжвуз. наук. студентської конф., 24-25 травня 2019 р. / ред. кол.: О. К. Шафалюк [та ін.] ; Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. – Київ : Глушко О. І., 2019. – С. 5.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в