Публікація:
Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 1

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

теорія маркетингу, теорія економічна, концепції маркетингу, категорії маркетингу, комплекс маркетингу, маркетинг глобальний, маркетинг інтерактивний, маркетинг індивідуальний, маркетинг екологічний, ризик

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 1 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в