Публікація: Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 1
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
теорія маркетингу, теорія економічна, концепції маркетингу, категорії маркетингу, комплекс маркетингу, маркетинг глобальний, маркетинг інтерактивний, маркетинг індивідуальний, маркетинг екологічний, ризик
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 1 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.
