Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 1
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
теорія маркетингу, теорія економічна, концепції маркетингу, категорії маркетингу, комплекс маркетингу, маркетинг глобальний, маркетинг інтерактивний, маркетинг індивідуальний, маркетинг екологічний, ризик
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 1 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.