Публікація:
Особливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Одеська політехніка. ТЕС

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Особливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж / Шипуліна Ю. С. Коломієць А. О. // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 вересня 2024 р. / Національний університет "Одеська політехніка" [та ін.]. – Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. – С. 132-133.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в