Публікація:
Особливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж

dc.contributor.authorШипуліна, Юлія Сергіївна
dc.contributor.authorКоломієць, Артем Олександрович
dc.date.accessioned2024-09-25T09:08:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationШипуліна Ю. С. Особливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж / Шипуліна Ю. С. Коломієць А. О. // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 вересня 2024 р. / Національний університет "Одеська політехніка" [та ін.]. – Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. – С. 132-133.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81613
dc.language.isouk
dc.publisherОдеська політехніка. ТЕС
dc.subjectреклама
dc.subjectрекламна сліпота
dc.subjectтригери
dc.subjectтригерні слова
dc.subjectсоціальні мережі
dc.titleОсобливості використання слів-тригерів у рекламних оголошеннях соціальних мереж
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery20ec2a1f-943a-46c7-aae9-6c6c57feedf1

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Shypulina_Osoblyvosti_vykorystannia_2024.pdf
Розмір:
1.02 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: