Публікація:
Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2023-06-23T13:56:23Z
dc.date.available2023-06-23T13:56:23Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractНаведено алгоритми роботи на практичних заняттях з дисципліни "Маркетингові дослідження" за темами згідно робочої навчальної програми дисципліни: розгляд ситуацій для визначення проблеми маркетингового дослідження, формулювання завдань та гіпотез маркетингового дослідження, відбір постачальників маркетингової інформації, оцінка персоналу, який працює з постачальниками маркетингової інформації, розробка плану досліджень, вибір методу збору інформації, розробка опитувальних форм для збирання первинної інформації, процедура кодування анкет, застосування кластерного аналізу для сегментації ринку, застосування кореляційно-регресійного аналізу в маркетингових дослідженнях, кількісні та якісні методи прогнозування збуту продукції, ділова гра з дослідження поведінки споживачів, індикатори внутрішнього середовища підприємства та методичні підходи до їх аналізу, ділова гра з дослідження брендів, ділова гра з проведення маркетингового дослідження у сфері послуг.uk
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 24 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66504.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66504
dc.language.isouk
dc.subjectметодичні вказівкиuk
dc.subjectпрактичні заняттяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетингові дослідження"uk
dc.typeLearning Objecten
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
prohramy_2023_Marketynhovi_doslidzhennia_do_praktych_zaniat.pdf
Розмір:
989.08 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: