Публікація:
Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи

dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2018-01-17T08:14:29Z
dc.date.available2018-01-17T08:14:29Z
dc.date.issued2017
dc.description.abstractПроведено теоретичний аналіз сутності просування як складової системи маркетингових комунікацій. Розглянуто підходи різних авторів до визначення поняття "просування". Проведено аналіз спільних та відмінних рис між просуванням та маркетинговими комунікаціями. Відмічено, що на теперішній час немає чіткого розмежування визначень "просування" та "маркетингові комунікації". Визначено місце та роль просування у системі маркетингових комунікацій.uk
dc.description.abstractNowadays the confusion in the application of the terminology of the promotion system and the theory of marketing communications is increasingly observed. It can be explained by the similarity of instruments of influence on the customer and discrepancy in the understanding of borrowed terminology. In the article the essence of promotion was analyzed as a component of the marketing communications system. Approaches of different authors about the definition of the concept of "promotion" were considered also. Common and distinctive features of the promotion and marketing communications were analyzed. Groups of methods that relate to promotion and marketing communications were considered. It was noted, that marketing communications is a broader concept because of a wider range of functions. Also, nowadays there is no clear division of concepts "promotion" and "marketing communications". Was defined the place and the role of promotion in the system of marketing communications.en
dc.identifier.citationРоманчик Т. В. Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи / Т. В. Романчик // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 45 (1266). – С. 26-29.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33912
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectпокупецьuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectелементи комплексу маркетингуuk
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectmarketen
dc.subjectproducten
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectelements of the marketing mixuk
dc.titleПросування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходиuk
dc.title.alternativePromotion in the system of marketing communications: methodological approachesen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2017_45_Romanchyk_Prosuvannia_v_systemi.pdf
Розмір:
293.24 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: