Публікація:
Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах

dc.contributor.authorМащенко, Марина Анатоліївна
dc.contributor.authorМомотков, Ігор Сергійович
dc.contributor.authorГудименко, Вячеслав Павлович
dc.date.accessioned2024-10-01T06:14:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМащенко М. А. Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Мащенко Марина Анатоліївна, Момотков Ігор Сергійович, Гудименко Вячеслав Павлович // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали 15-ї Міжнар. наук.-прак. конф., 11-12 квітня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 4 с. – URL: https://mpsesm.org/book/2024/pages/sections/section05/page1230.html, вільний (дата звернення 01.10.2024 р.). – Назва з екрану.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8863-6040
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0001-2288-7306
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0002-4681-1602
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81838
dc.language.isouk
dc.subjectінформаційні технології
dc.subjectсоціальні мережі
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectбізнес
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.titleОсобливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationec24d1e0-81ac-4be0-bd6e-58e8fcec9007
relation.isAuthorOfPublication114daba0-ad8a-478d-b4b1-47a4e5e2d40a
relation.isAuthorOfPublication4d31d933-9730-49a9-905b-2180c91ee3be
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryec24d1e0-81ac-4be0-bd6e-58e8fcec9007

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Mashchenko_Osoblyvosti_2024.pdf
Розмір:
139.96 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: