Публікація:
Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах

dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславнаuk
dc.date.accessioned2022-11-26T12:37:41Z
dc.date.available2022-11-26T12:37:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛітвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59554
dc.language.isouk
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk
dc.subjectінтернет-інвестиціїuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectкорпоративні ціліuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.titleАналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережахuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery167e819b-e5f7-4a67-940b-95942fdd39b0

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Litvynenko_Analiz_2020.pdf
Розмір:
426.43 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: