Publication: Основи міжнародного маркетингу
Loading...
Date
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Abstract
Посібник містить резюме основних концепцій і практичних підходів до міжнародного маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми. У ньому наведена методологія вирішення маркетингових проблем під час аналізу ситуації на зовнішньому ринку, створення, виробництва і збуту товарів, організації руху товару і просування продукції, ціноутворення на неї, а також під час організації і управління міжнародним маркетингом. Рекомендовано для студентів, що навчаються за спеціальністю «Менеджмент» у Харківському національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» та інших вищих навчальних закладах України.
Description
Citation
Сичова О. Є. Основи міжнародного маркетингу : навч. посібник / О. Є. Сичова, Д. А. Горовий, Т. В. Данько ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 121 с.