Публікація:
Основи міжнародного маркетингу

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Посібник містить резюме основних концепцій і практичних підходів до міжнародного маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми. У ньому наведена методологія вирішення маркетингових проблем під час аналізу ситуації на зовнішньому ринку, створення, виробництва і збуту товарів, організації руху товару і просування продукції, ціноутворення на неї, а також під час організації і управління міжнародним маркетингом. Рекомендовано для студентів, що навчаються за спеціальністю «Менеджмент» у Харківському національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» та інших вищих навчальних закладах України.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, маркетингова діяльність, товари, корпоративна стратегія, конкурентоспроможність, ринкові відносини, управління

Бібліографічний опис

Сичова О. Є. Основи міжнародного маркетингу : навч. посібник / О. Є. Сичова, Д. А. Горовий, Т. В. Данько ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 121 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced