Публікація:
Метод побудови дидактичних систем особисто-орієнтованого навчання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Використання комп’ютерних навчальних систем дає змогу індивідуалізувати процес навчання для кожного учня на ґрунті інформаційних технологій. Метою роботи є керування поведінкою учня за допомогою зміни об’єктивної складності навчального матеріалу згідно із суб’єктивною складністю, яка виникає під час навчання. Задачею є розроблення та теоретичне обґрунтування методів індивідуалізованого підходу студентів для навчання професійним компетенціям шляхом створення індивідуальних траєкторій вилучення та засвоєння знань на ґрунті інформаційних технологій. Сформовано метод організації процесу навчання із використанням комп’ютерної навчальної системи, функціонування якої реалізує особисто-орієнтовану модель учня. Результати експериментального дослідження довели, що за рахунок адаптації кожен з учнів починає працювати з однаковим інтелектуальним навантаженням для різних категорій учнів. Структурування дидактичного матеріалу у вигляді графа, вершинами якого є відповідні розділи контенту, а керування переходами реалізує система контролю засвоєння матеріалу, дає змогу удосконалити процес індивідуалізації навчання.
Using the computer learning systems allows individualizing the learning process for each student in the information technology area in the computer technology field. The work aim is controlling the student behavior by changing the educational material objective complexity in accordance with the subjective complexity that arises in the learning process. The task is to develop and theoretically substantiate the students individual approach methods for the professional competencies training by creating individual trajectories for the extraction and knowledge assimilation in the field of information technology. A method for organizing the learning process is developed using a computer-based training system, the functioning of which implements the student's individually oriented model. The experimental study results showed that due to the adaptation each of the student’s starts to work with the same intellectual load for different categories of pupils. The structuring of the didactic material in the graph view, which vertices are the content corresponding sections and the transitions control, is implemented by the material assimilation control system, makes it possible to improve the individualizing learning process.

Опис

Ключові слова

індивідуалізація навчання, комп'ютерна навчальна система, особисто-орієнтоване навчання, individualization of training, computer learning system, individual-oriented training

Бібліографічний опис

Метод побудови дидактичних систем особисто-орієнтованого навчання / О. А. Серков [та ін.] // Управління розвитком складних систем. – 2018. – Вип. 35. – С. 124-132.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в