Publication: Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
Abstract
Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.
Description
Keywords
маркетингові дослідження, стратегічне планування, цілі підприємства, управління маркетингом, планування, стратегічний профіль, SWOT-аналіз, матричні методи аналізу, market research, strategic planning, targets enterprise marketing management, planning, strategic profile, SWOT-analysis, matrix methods of analysis
Citation
Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.