Publication:
Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Під час дослідження було обґрунтовано стратегічний профіль компанії, як етноцентричний, який надасть можливість розширювати ринки збуту продукції підприємства починаючи з малих обсягів продажів та поступово розширюючи свій зовнішній ринок за рахунок збільшення продукції, яка почне завойовувати нові ринки.

Description

Citation

Васильцова С. О. Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, Т. В. Хохлюк // Інноваційна економіка = Innovative Economy. – 2015. – № 1 (56). – С. 158-162.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By