Публікація: Складові соціальної відповідальності бізнесу
Дата
2018
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Стаття присвячена дослідженню сучасних концепцій соціальної відповідальності бізнесу. Проаналізовано результати реалізації програм соціальної відповідальності та обґрунтовано необхідність запровадження таких програм у діяльність підприємств. Визначено складові соціальної відповідальності бізнесу, та основні стимули, що сприятимуть соціальній спрямованості підприємницької діяльності.
The article is devoted to the modern concepts research of business social responsibility. The results of social responsibility programs implementation have been analyzed and the necessity of such programs implementation at the enterprises activity has been substantiated. The components of social responsibility of business, and the main incentives, that promote the social orientation of entrepreneurial activity have been defined.
The article is devoted to the modern concepts research of business social responsibility. The results of social responsibility programs implementation have been analyzed and the necessity of such programs implementation at the enterprises activity has been substantiated. The components of social responsibility of business, and the main incentives, that promote the social orientation of entrepreneurial activity have been defined.
Опис
Ключові слова
несправедливість соціальна, нерівність економічна, безпека екологічна, стандартизація, social responsibility, business, enterprise
Бібліографічний опис
Яцина В. В. Складові соціальної відповідальності бізнесу / В. В. Яцина // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 16 листопада 2017 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – Вип. 48 (52). – С. 165-170.