Публікація:
Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.

dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївна
dc.date.accessioned2023-12-29T12:41:00Z
dc.date.available2023-12-29T12:41:00Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractДосліджено ризики, які виникають при застосуванні чат-ботів, ризики використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності, ризики співпраці з інфлюенсерами, ризики нативної реклами, ризики відеомаркетингу, маркетингові ризики у соціальних мережах
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період [Electronic resource] / Л. С. Ларка // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2023. – P. 231-233.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72375
dc.language.isouk
dc.publisherWSEH
dc.subjectмаркетингові ризики
dc.subjectповедінка споживачів
dc.subjectмаркетингові інструменти
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.titleМаркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery75933969-05ae-42e6-bc55-c806c7cf72dd

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Larka_Marketynhovi_ryzyky_2023.pdf
Розмір:
231.9 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: