Публікація:
Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингове забезпечення, споживча привабливість, маркетингова інформаційна система, машинобудівні підприємства, маркетингова стратегія, відділ розвитку бізнесу

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Харків : ТОВ "Два полюса", 2015. – Ч. 2, розд. 8.1. – С. 265-274.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в