Публікація:
Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Харків : ТОВ "Два полюса", 2015. – Ч. 2, розд. 8.1. – С. 265-274.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в