Публікація:
Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.contributor.authorЦейтлін, Леонід Мусійовичuk
dc.date.accessioned2017-01-30T10:04:21Z
dc.date.available2017-01-30T10:04:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationРайко Д. В. Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємства / Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Харків : ТОВ "Два полюса", 2015. – Ч. 2, розд. 8.1. – С. 265-274.uk
dc.identifier.isbn978–617–7064–99–1
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26741
dc.language.isouk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk
dc.subjectспоживча привабливістьuk
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk
dc.subjectмашинобудівні підприємстваuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectвідділ розвитку бізнесуuk
dc.titleМаркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємстваuk
dc.typeBook chapteren
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
2015_Raiko_Marketynhova_inf_systema.pdf
Розмір:
1.49 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: