Публікація: Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємства
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський національний аграрний університет
Анотація
Світовий досвід переконливо доводить, що на сучасному етапі економічного розвитку опора на інновації і інноваційну діяльність є безальтернативною. Для України, основу економіки якої становлять виробництва 3 та 4 технологічних укладів, єдиною прийнятною перспективою долучитися до світового співтовариства економічно розвинених країн з високими стандартами якості життя населення є перехід на шлях випереджаючого інноваційного зростання. В цій ситуації загострюється проблема вибору (розроблення) інноваційних стратегій які б дозволили посилити і реалізувати наявні (все ще досить високі в окремих галузях) порівняльні конкурентні переваги вітчизняних товаровиробників з метою їх переходу на шлях випереджаючого інноваційного розвитку. Метою даного дослідження є визначення особливостей управління знаннями при виборі і реалізації інноваційних стратегій (стратегій інноваційного розвитку) різних типів. В основу дослідження покладено класифікацію інноваційних стратегій запропоновану у роботі. На основі аналізу характеристик типів інноваційного бізнесу, сутності етапів інноваційного і життєвого циклу товару, а також характеристик видів інноваційних стратегій, окреслено види знань, які необхідні для оцінки перспектив реалізації конкретних стратегій.
Опис
Ключові слова
використання знань в організаціях, інноваційний бізнес, товаровиробники, виробничо-збутовий потенціал, ринковий потенціал
Бібліографічний опис
Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємства / С. М. Ілляшенко [та ін.] // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / заг. ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – С. 154-162.