Публікація:
Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства

dc.contributor.authorБатраченко, Д. Ю.
dc.contributor.authorРоманчик, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned2024-12-20T17:03:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБатраченко Д. Ю. Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства [Електронний ресурс] / Батраченко Д. Ю., Романчик Т. В. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 446-447. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectрекламна діяльність
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectрекламні технології
dc.subjectімідж
dc.subjectкомунікації
dc.subjectпідприємницька діяльність
dc.subjectринкові відносини
dc.titleМісце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2de8e68f-cd13-46b9-93e8-5ff5c8966d64

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Batrachenko_Mistse_2024.pdf
Розмір:
205.72 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: