Публікація:
Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу

Ескіз

Дата

2009

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ЦРОНІ

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

потенціал, ефективність, оцінка, відносини ринкові, управління стратегічне, підхід методичний

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. – Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в