Публікація:
Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу

dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-18T09:57:22Z
dc.date.available2014-02-18T09:57:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationРайко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. – Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4227
dc.language.isouk
dc.publisherЦРОНІuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectвідносини ринковіuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectпідхід методичнийuk
dc.titleПроблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингуuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycccd4a86-1d44-4f73-9a13-a72fb323f59e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia_2009.pdf
Розмір:
121.7 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
6.73 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: