Publication:
Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Полтавський державний аграрний університет

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Доведено, що маркетингове забезпечення – це комплекс заходів, спрямованих на просування туристичного продукту/послуги на ринку, залучення клієнтів та збільшення продажів. Теоретична основа маркетингового забезпечення ґрунтується на наступних принципах: комплексний підхід (всі елементи маркетингу повинні бути взаємопов'язані та працювати в єдиному комплексі); орієнтація на клієнта ( заходи повинні бути спрямовані на задоволення потреб та очікувань споживачів); конкурентоспроможність (туристичний продукт/послуга повинні бути конкурентоспроможними на ринку); ефективність (маркетингові заходи повинні бути рентабельними та приносити прибуток

Description

Citation

Перерва П. Г. Маркетингове забезпечення туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / Перерва Петро, Косенко Олександра // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, [28-29 березня 2024 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава : [ПДАУ], 2024. – С. 1080-1082. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1wknSpC3qvMlIpLk2SVARpHpAeVk-Kpvl/view, вільний (дата звернення 29.06.2024 р.).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By