Публікація: Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 2
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
дослідження маркетингові, рішення управлінські, політика товарна, ціноутворення, комунікації маркетингові, політика розподілу
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 2 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.
