Публікація: Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі
Дата
2022-10
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Опис
Ключові слова
омніканальний маркетинг, міжнародний бізнес, інтегровані маркетингові комунікації, мультиканальний маркетинг
Бібліографічний опис
Тимошенков І. В. Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі // І. В. Тимошенков, О. М. Нащекіна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (24 жовтня 2022 р., м. Харків, Україна) / заг. ред.: Архієреєва С. І., Дерід І. О. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2022. – С. 104-106.