Публікація:
Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі

Ескіз

Дата

2022-10

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

омніканальний маркетинг, міжнародний бізнес, інтегровані маркетингові комунікації, мультиканальний маркетинг

Бібліографічний опис

Тимошенков І. В. Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі // І. В. Тимошенков, О. М. Нащекіна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (24 жовтня 2022 р., м. Харків, Україна) / заг. ред.: Архієреєва С. І., Дерід І. О. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2022. – С. 104-106.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced