Публікація:
Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Тимошенков І. В. Сучасні напрями розвитку омніканального маркетингу у міжнародному бізнесі // І. В. Тимошенков, О. М. Нащекіна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (24 жовтня 2022 р., м. Харків, Україна) / заг. ред.: Архієреєва С. І., Дерід І. О. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2022. – С. 104-106.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в