Публікація: Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві". Частина 2
Дата
2024-06
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Готельно-ресторанне господарство потребує професійних знань, які б досконало знали найсуттєвіші матеріали та положення системи Національної стандартизації України і Державної метрологічної служби, нормативні документи системи сертифікації, основні правила стандартизації і сертифікації закладів готельно-ресторанного господарства, а також засоби вимірювань та кваліметрію. Знання, отримані студентами під час вивчення дисципліни, дозволять забезпечити високу кваліфікацію майбутніх спеціалістів у їх багатогранній діяльності, використовувати досягнення стандартизації, сертифікації та метрології в управлінні якістю продукції і послуг, сприяти прийняттю самостійних правильних рішень в умовах жорсткої конкуренції під час розгляду наукових і виробничо-господарських завдань для одержання високих результатів
Опис
Ключові слова
сфера гостинності, конспект лекцій, управління якістю продукції та послуг, готельно-ресторанний бізнес, якість продукції, послуги
Бібліографічний опис
Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві" [Електронний ресурс] : для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" : у 2-х ч. Ч. 2 : Система управління якістю в ГРГ / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 163 с.