Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві". Частина 2

Ескіз

Дата

2024-06

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Готельно-ресторанне господарство потребує професійних знань, які б досконало знали найсуттєвіші матеріали та положення системи Національної стандартизації України і Державної метрологічної служби, нормативні документи системи сертифікації, основні правила стандартизації і сертифікації закладів готельно-ресторанного господарства, а також засоби вимірювань та кваліметрію. Знання, отримані студентами під час вивчення дисципліни, дозволять забезпечити високу кваліфікацію майбутніх спеціалістів у їх багатогранній діяльності, використовувати досягнення стандартизації, сертифікації та метрології в управлінні якістю продукції і послуг, сприяти прийняттю самостійних правильних рішень в умовах жорсткої конкуренції під час розгляду наукових і виробничо-господарських завдань для одержання високих результатів

Опис

Ключові слова

сфера гостинності, конспект лекцій, управління якістю продукції та послуг, готельно-ресторанний бізнес, якість продукції, послуги

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві" [Електронний ресурс] : для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти, денної та заочної форм навчання спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" : у 2-х ч. Ч. 2 : Система управління якістю в ГРГ / уклад. Л. С. Стригуль ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 163 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в