Публікація:
Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства

Ескіз

Дата

2011

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Наведено результати оцінки та аналізу конкурентних переваг підприємств з виробництва побутових насосів. Розроблено методичний підхід до аналізу рівня конкурентної переваги з використанням трьох оцінок: еталонне значення, мінімальне значення ефективної дії переваги на цільовому ринку, мінімальне значення практичної дії конкурентної переваги, менше якого перевага втрачає своє значення. Виділено три основні напрями: підвищення ефективності операційної діяльності; покращення інноваційної діяльності; вдосконалення стратегічного планування.
The article brought the assessment and analysis of competitive advantages of companies in the manufacture of household pumps. A methodical approach to the analysis of the level of competitive advantage using three ratings reference value, minimum value of the effective benefits of the target market, the minimum practical operation of competitive advantage, thereto the value lower than the minimum one leads to losing the meaning by the competitive advantage. The authors highlighted three main areas: improving the efficiency of operations, improving innovation, improving strategic planning.

Опис

Ключові слова

підприємство машинобудівне, конкурентоспроможність, ефективність виробництва, стратегія розвитку, competitive advantage, machine-building enterprises, competitiveness, efficiency, strategy development

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Розвиток методів аналізу фактичного стану конкурентних переваг підприємства / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Економіка розвитку = Economics of development. – 2011. – № 4 (60). – С. 116-120.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в