Публікація:
Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни / М. В. Мірошник, Є. С. Наливка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 837.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в